niedziela, 16 czerwca 2013

DRY - Civilization Part I [demo tape 19xx]


THRASH METAL/HUMOUR

DZIĘKI STOPA ZA KASETĘ DO UCYFROWIENIA!

Powiem krótko. Nie mam zielonego pojęcia co to za wynalazek, z jakiej miejscowości, czyj i dlaczego. Jedyną pewną rzeczą jest tylko fakt, że jest to z Polski. Taśma pojawiła się jakieś pół roku temu na Aledrogo, została przechwycona od dotychczasowego właściciela, zgrana, a póki co wszelkie próby ustalenia jakichś informacji nt. tego bandu spełzły na niczym. Wieść niesie, że ponoć w którymś numerze Beermacht Noise Zine pojawił się z nimi wywiad, niestety nie posiadam więc nie sprawdzę.
Muzycznie materiał można podzielić na dwie połowy. Pierwszą - gdzie mamy do czynienia z graniem pod Metallicę, Megadeth, Artillery (i tu mam nieodparte wrażenie, że przynajmniej część muzy w momentach gdzie mamy thrashowe łojenie puszczana jest z magnetofonu a na nią są nałożone wokale /hmmm coś mi to przypomina.../). Drugą - gdzie są to już totalne wygłupy, śpiewanie pod akustyczną gitarę pioseneczek o dupie Maryni, a w dodatku to wszystko celowo zgrane na przyspieszonych obrotach. Wydaje się też, że mimo funkcjonowania na kasecie tracklisty kawałki i tak są tam zgrane w przypadkowej kolejności. Ja pociąłem to wg. mojego widzimisię, zachowując kolejność z kasety, jednocześnie przyjmując że strony A i B były właściwie opisane i starając się najbardziej dopasować do tracklisty, choć i tak na 99% jestem pewien że mi się to nie udało. Dlatego też tracklisty dłużej rozszyfrowywać nie zamierzam, bo najnormalniej w świecie mi się nie chce. Wszelkie wiadomości na temat tego dziwacznego tworu mile widziane.

TRACKLIST:

1 Noitcurbed
2 Arutlupesilyloh Sesom
3 Arutlupes
4 Monev - Fuck the Old Woman Jurek Have a Big... ???
5 Ballad of Jurek and Biały
6 Acillatem
7 Fucking Army Song
8 S.E.A.
9 G.O.S.I.A.!!!
10 Fat
11 Bluesis
12 Naidraug (Outro)

QUALITY: mp3@256 ABR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych