sobota, 15 października 2011

Witchcraft - Antithesis of Creation (demo 2000)



No i doczekaliśmy się wreszcie! Drugi materiał Witchcraft dostępny od ręki;)

Na początek za kasetę do zgrania chciałem bardzo podziękować Markowi Szymańskiemu z "Deathcism 'zine", który podesłał mi ten materiał po tym, kiedy jakiś czas temu oddałem w Wasze ręce pierwsze demo Witchcraftów!!! DZIĘKI MARKU!!!

No i co my tu mamy? Przede wszystkim od razu powiem, że nie słyszałem nigdy wcześniej tego materiału... Poprzedni bardzo przypadł mi do gustu, z kolei to, co znalazło się na drugim demo, nagranym dwa lata po debiucie, praktycznie nie przypomina tego, z czym mieliśmy do czynienia na "Summon the Charms". Nad wszystkim unosi się jeszcze ta mroczna i okultystyczna aura, jednak muzyka poszła mocno w stronę Black Death Metalu z naciskiem na ten drugi. Jest szybko, jest ciężko, jest technicznie i jest bez żadnych dodatkowych smaczków klimatycznych, z jakimi mieliśmy przyjemność poprzednio. Drugie demo Witchcraft to potworna maszyna, która istotnie zasługuje na miano "Antytezy Stworzenia". Pozostawiam wrażenia z obcowania z tym materiałem Wam samym, choć powiem szczerze, że moje już nie są takie, jak w przypadku debiutu. Ale z pewnością trzeba wziąć tu pod uwagę kwestie gustu, o które się nie powinno spierać;)
Co do okładki, to na razie jest wrzucona wersja robocza, jaka została wydrukowana w domu na potrzeby prywatnej kolekcji Marka. Jednak Marek stara się o wytarganie oryginalnej okładki z archiwów Loray'a (lidera Witchcraft). Jednak może to potrwać, w związku z czym udostępniam materiał audio, a okładkę zawsze można dorzucić...

ZAWARTOŚĆ:
Zremasterowany materiał audio mp3 VBR 224 - 320 kbps.

TRACKLISTA:

01. Thorns of My Vengance
02. Abiosiss
03. Isis One
04. Antithesis of Creation
05. Akasha - The Fifth Element of Universe

DOWNLOAD:

1 komentarze:

M. pisze...

okładki nie ma nawet Adam. swoją drogą warto zerknąć na jego aktualną działalność :) najpierw pandemoneon, teraz void magazine ;) aha, Witchcraft przekształcił się LENG - może ma ktoś coś?

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych