sobota, 3 listopada 2012

Rise Up - Different Type (demo 1999)


Dziś chciałbym Wam przedstawić taką zapomnianą kapelkę z Buska Zdroju, którą odnalazłem przypadkiem w moich zbiorach. Wiele o niej nie potrafię powiedzieć, ale pomyślałem, że warto ją odgrzebać i wspomnieć, gdyż według mnie jest to dość ciekawa odpowiedź na granie pod Metallicę. Myślę, że każdy fan takiego Groove Thrashu spokojnie zawiesi ucho na tym wydawnictwie i wspomni czasy jeszcze kserowanych okładek, choć rok był to już 1999;) Dla mnie osobiście jest tu kilka ciekawych momentów, ale  materiał raczej przedstawia wartość archiwalną. Niestety również kopia mojej kasety pozostawia trochę do życzenia, ale mimo wszystko odrestaurowałem ją dość czytelnie, przez co polecam do przesłuchania!

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i zrestaurowany materiał audio w formacie .mp3.
Skan obu stron ksero okładki.

TRACKLISTA:
http://www.metal-archives.com/albums/Rise_Up/Different_Type/259238

DOWNLOAD:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych