sobota, 2 lipca 2011

Hornagest - Blask Pioruna (demo 1998)


Swego czasu wymieniałem się listami i kasetami przy okazji z pewną dziewczynką o pseudonimie Safona. Ha! Najwidoczniej miała coś z greckiej poetki, skoro i na demo Hornagest pojawił się pisany przez nią tekst;) Na jakimś tam etapie tej pisaniny Safona zrobiła ze mną wywiad, po czym okazało się, że znalazłem się nagle wśród osób obśmianych na jednej stronie z Wenedem, którego zapewne czytający tego bloga znają, a jeśli nie, to poszukają w necie jak zawsze:P Jakież to było (nie)miłe zaskoczenie! Ale cóż, z kobietami tak bywa i trzeba im wybaczać, ewentualnie tyłek wychłostać:D Ok, dość złośliwości;) Swoją drogą ja sam pewne głupoty wypisując wtedy, zasłużyłem sobie na zimny prysznic:D Jakoś w tymże samym czasie właśnie poprzez Safonę dorwałem kontakt z Hornagest. Stąd też posiadam w tej swojej kasetotece jeszcze chyba przedpremierowe wydanie demo "Blask Pioruna". W internecie znajdowałem zupełnie inną okładkę i zupełnie koślawe zgranie kasety, stąd też mój głos w tym wszystkim, czyli o wiele lepsze i wierne brzmienie w porównaniu z innymi. Sam powiem, że kasetę do Hornagest wysłałem swoją i na mojej właśnie nagrano mi ich kopię... Chyba nie najgorszą, zresztą, sami wiecie, jakie to były czasy;) A sam Hornagest... Czysta podziemna wścieklizna, pogański metal, jak to się mawiało. Energia miażdży do dziś!


TRACKLISTA:

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i bardzo delikatnie zremasterowany materiał audio - format mp3 VBR 224 - 320 kbps
Skan okładki

DOWNLOAD:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Miło zapisać się w karty historii polskiego metalu!!! Pozdrawiam - Aragz, Hornagest & Horna Zine

Korsarz pisze...

Mi również miło było wspomnieć;) i pozdrawiam!!

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych