wtorek, 5 lipca 2011

Egaheer - Templum Umbrae (1996)



Trochę się zaskoczyłem, kiedy ktoś wspomniał o demówkach Egaheer, aby dodać je na tym blogu... Że też ktoś to pamięta? Z drugiej strony - jak to pamięta? Hehe, stare czasy, można powiedzieć, ale przecież nie tak stare, jak wiele tu zacnych zespołów! Stare może już po prostu dla mnie... stare, ale takie, o jakich się nie zapomina. Było się gdzieś tam kiedyś:) Wrzucam Wam zatem jedno z moich starych demek. To jest drugie demo w discos Egaheera, ale jedyne, z którym wypuściłem się w świat - czyli wtedy po prostu wysłałem do Thrash'em All. No i dostałem ocenę "niezłe"! Co prawda wtedy to chyba była dwója:D Czyli "dopuszczająca"... Jakoś takoś. Kurde, nie zeskanowałem tej recenzji do paczki, ale to jakby co, zrobię niebawem. Za to zeskanowałem Wam "unholy fotos" które poszło na okładkę! Wprawne oko znajdzie tam zegarek na mojej ręce i finkę harcerską przy boku:D Wow! Prawie jak w "Krzyżakach":P Dodatkowo jest jeden rarytasik, utwór, którego nie rozsyałem w tamtym czasie z demówką, a który został nagrany właśnie w tej sesji - "Pogańska Noc". I tak szykuję sobie zrobić taki mały kiedyś prezent i to zgrać na CD i dorobić opowiastkę w książeczce, teksty i fotosy - tak dla samego siebie, że po prostu się było gdzieś tam...

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i oczyszczony materiał audio w formacie .mp3.
Skan obu stron okładki oraz oryginalne foto z okładki.

TRACKLISTA:

1. Bohaterowei z Krainy Zapomnienia
2. Wieczna Miłość (Przeklęty Sen)
3. Signum Satanas
4. Ostatnia Pieśń Piekielnych Upiorów
5. Templum Umbrae
6. Pogańska Noc


DOWNLOAD:

2 komentarze:

Merlin pisze...

zaden z linkow nie dziala

Korsarz pisze...

Już działają obydwa;)

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych