wtorek, 27 września 2016

Miscarriage - Lost in Depths of Time [demo 1994]



DEATH METAL

DZIĘKI 666 ZA CYNK!

Jakoś do tej pory nie było okazji by wstawić ten materiał. Szczerze mówiąc nawet nie pamiętałem że go mam. Lecz dziś korzystam z okazji, że zaprzyjaźniona strona (http://diabolusmetal.blogspot.com/) uczyniła to jako pierwsza, i najzwyczajniej w świecie pozwalam sobie pożyczyć od nich linka. Miscarriage z Tomaszowa Mazowieckiego to nic innego jak przepoczwarzony do tej nazwy, bardziej znany Infernal Death, który parę lat temu reaktywował się, by niestety znów odejść w niebyt w bieżącym roku. Ale to większość z Was na pewno wie, a kto nie wie pewnie szybko pogada z Wujem Google i się dowie. Wracając do Miscarriage. To, czego dziś będziecie słuchać to drugi i zarazem ostatni materiał wypuszczony pod tą banderą. Muzycznie niezbyt skomplikowany death metal, jednak na moje ucho bardzo dużo jest tu wspólnych mianowników z thrash metalem. Jednym z nich jest irytujący (przynajmniej dla mnie) wokal, który generuje z siebie już nie growling a jeszcze nie śpiew. Materiał raczej przeciętny, choć od czasu do czasu panowie potrafią wykrzesać z siebie ciekawszy riff. Jedynym numerem jaki w całości zwrócił cień mojej uwagi jest 'The Face in the Fog', reszta jedynie momentami. Ale to moje zdanie. Kto jeszcze nie zna 'Lost in Depths of Time' ma okazje wyrobić sobie własne. Na pewno plusem tego materiału jest jego bardzo dobra jakość. Skanów niestety brak. Nie poznałem nigdy pierwszego ich wydawnictwa. Zatem jeżeli ktoś posiada i chce podzielić się nim dla potomności - śmiało :)

TRACKLIST:

1. Intro-Legion of Darkness - Mad Crusade
2. Scream of Despair
3. Sour Death
4. The Face in the Fog
5. The Man Like Machine

QUALITY: mp3@192 CBR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych