niedziela, 5 czerwca 2016

VA - Jarocin 1992 [video]


Wstawka będąca niejako rozwinięciem prośby z shoutboxa, gdzie ktoś prosił o video Dragona z Jarocina '92. Nagrania audio video z tego festiwalu walały się swego czasu tu i ówdzie po sieci. Część z nich nawet była prezentowana na naszej stronie. Jednak z upływem czasu powygasały linki i coraz więcej ludzi szuka tego stuffu. Spełniając prośbę sięgnąłem do jednego ze swoich starych dysków. Wiedziałem, że mam te nagrania. Parę lat temu większość zarejestrowanych wtedy występów przypomniała TVP Kultura. Udało mi się nagrać bodajże wszystko co zostało wówczas wyemitowane w powtórkowym paśmie, gdzieś koło 2 w nocy (w określony dzień tygodnia - jedna kapela - jakoś tak to emitowali). Był to chyba 2011 rok. W owym czasie w moim województwie TVP Kultura nie nadawana była jeszcze drogą naziemną, zatem "pożyczałem" sygnał z nadajnika o dość słabej wtedy mocy (Łosice) z województwa mazowieckiego, będącego ode mnie w linii prostej ponad 105 km :) . Mój ówczesny, archaiczny już tuner SAT nie pozwalał na cyfrowe zgrania materiału w ogóle, więc była to wtedy dla mnie jedyna droga na cywilizowany zapis tego co się nadaje w telewizorni :) Dzieje stare, ale te nagrania wykopałem właśnie dzisiaj. I pomyślałem sobie że skoro ktoś prosi, a ja mam to w wersji dokładnie takiej, w jakiej nadała to telewizja to czemu mam się nie podzielić? Wrzucam zatem wszystko co udało mi się wtedy zedrzeć odnośnie Jarocina '92. 6 kapel. Nie wszystkie z nich mają metalowe korzenie natomiast wstawiam. bo chyba warto. Jedyną moją ingerencją w materiał było jego podocinanie. Nie rekompresowałem, nie konwertowałem, daję to Wam dokładnie w takiej jakości, w jakiej poleciało to w TV. I nie piszcie mi że coś nie działa, bo na taką pisaninę będę głuchy. Działa wszystko. Po to zawsze piszę o specyfikacji tech. danych plików by każdy wiedział z jakimi kodekami ma do czynienia i ewentualnie zapytał wuja Google czego mu w systemie brak. Zatem przed Wami w jakości w której jeszcze nie było zapis występów 6 znanych wszystkim zespołów na festiwalu w Jarocinie 1992.

Dragon - Live at Jarocin 1992 [video]


THRASH/DEATH METAL

W kawałku "Tears of Satan" gościnnie na wokalu Marek Wojcieski - wokalista na pierwszym albumie Dragona.

QUALITY: 

VIDEO: MPEG-TS, 720x576 , 25 fps, 4:3, interlaced (upper field first)
AUDIO: MPEG2,  192 Kb/s, 48 KHz, 16 bit


Hey & Dum Dum - Live at Jarocin 1992 [video]



ROCK

QUALITY:

VIDEO: MPEG-TS, 720x576 , 25 fps, 4:3, interlaced (upper field first)
AUDIO: AC-3, 384 Kb/s, 48,0 KHz, 16 bit


Kat - Live at Jarocin 1992 [video]



THRASH METAL

QUALITY:

VIDEO: MPEG-TS, 720x576 , 25 fps, 4:3, interlaced (upper field first)
AUDIO: AC-3, 384 Kb/s, 48,0 KHz, 16 bit

DOWNLOAD: Kat - Jarocin '92

Kobranocka - Live at Jarocin 1992 [video]



ROCK

QUALITY:

VIDEO: MPEG-TS, 720x576 , 25 fps, 4:3, interlaced (upper field first)
AUDIO: AC-3, 384 Kb/s, 48,0 KHz, 16 bit


Necrofobic - Live at Jarocin 1992 [video]


DEATH METAL

QUALITY:

VIDEO: MPEG-TS, 720x576 , 25 fps, 4:3, interlaced (upper field first)
AUDIO: AC-3, 384 Kb/s, 48,0 KHz, 16 bit


Proletaryat - Live at Jarocin '92


 

HEAVY ROCK/PUNK

QUALITY:

VIDEO: MPEG-TS, 720x576 , 25 fps, 4:3, interlaced (upper field first)
AUDIO: AC-3, 384 Kb/s, 48,0 KHz, 16 bit

QUALITY: Proletaryat - Jarocin '92

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych