sobota, 8 sierpnia 2015

Yattering - Abyss... [demo 1995]



DEATH METAL

Pierwsze demo gdańskiego Yattering, udostępnione kilka dni temu na Youtube przez Śvierszcza (bass, voc.). Znakomity, rozpierdalający kawał mięcha. Jestem zachwycony tym materiałem do tego stopnia, że mimo youtubowego formatu (tylko takim dysponowałem) podjąłem próbę oczyszczenia go i lekkiego remasteringu. Poniżej możecie pobrać i odsłuchać oczyszczone z szumów i lekko rozjaśnione tracki (lekko - by nie zaburzyć oryginalnego przybrudzonego brzmienia). Szczerze mówiąc już dawno żadna z odkrytych po latach taśm demo nie sprawiła mi tyle radochy co jedynka Yattering właśnie. Zatem bierzcie i jedzcie z tego wszyscy, gdyż zaprawdę powiadam Wam - jest to prawdziwy death metal, szlachetny, najwyższej próby.

TRACKLIST:

1. Arowd the Altar  
2. Into the Abyss  
3. The Age of Innocence  
4. The Art  
5. Against the Light  
6. Harvest of Misery

QUALITY: mp3@320 CBR

DOWNLOAD:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych