niedziela, 10 maja 2015

Elysium - Sunset [demo 1997]



MELODIC DEATH/DOOM METAL

Łezka się w oku kręci :) Jedna z moich pierwszych zgrywek w ogóle, niedoskonała, zrobiona przeze mnie jakieś 8 lat temu na sprzęcie, którego już dawno nie mam, i nie ukrywam - nie miałem wtedy bladego pojęcia o tym co robię :). Wstawka na prośbę, dzięki której odkryłem, że faktycznie na tej stronie nie zamieszczałem póki co tego znakomitego materiału. Gdybym dobrze poszukał, może nawet znalazłbym list od zespołu, jaki dostałem przy okazji kupna tej kasetki w czasach antycznych (o ile dobrze pamiętam chyba Michał parał się korespondencją). Ale sentymenty na bok. W dzień wyborów najlepszym wyborem jest dobra muzyka, a tej pierwsze demo wrocławskiego Elysium niewątpliwie nam dostarcza. Kto nie zna - niech przekona się sam. W paczce skany.

TRACKLIST:

1. In the Beginning  
2. Millenium Gone
3. Autumn Dance
4. Terra Mater Dolorosa
5. In Memoriam
6. Like Statues of Stone
7. Kingdom 

QUALITY: mp3@192 CBR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych