sobota, 25 kwietnia 2015

Mysteries - Horned Metal [demo 1994]



BLACK METAL

DZIĘKI KARNIWAN ZA UDOSTĘPNIENIE ŹRÓDŁA!

Rar co się zowie. Ostatnie, arcyrzadkie demo legendarnego Mysteries z Inowrocławia. Z czasów antycznych pamiętam nawet takie opinie, jakoby prezentowane tu demo nigdy nie zostało nagrane. Otóż zostało. I wreszcie od dziś będzie miało szansę dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Nagrania podciągnąłem na tyle ile potrafiłem. Skanów brak. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że pierwotnie materiał poszedł do bardzo wąskiej grupy ludzi bez jakiejkolwiek okładki, a wydawnictwo ze zdjęcia powyżej to jakiś enigmatyczny bootleg. Jednak są to jedynie moje domniemania, gdyż sam mogłem dopiero niedawno usłyszeć ten materiał dzięki Karniwanowi. Z ciekawostek: wykopałem na fejsbogu stronę poświęconą kapeli. Zainteresowani mogą zerknąć TUTAJ. A teraz przed Wami Mysteries...

TRACKLIST:

1. Imperfect My Ice Sight  
2. Massacre of Unfaithful  
3. In Magic Circle of Darkness  
4. War Outro

QUALITY: mp3@320 CBR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych