sobota, 20 grudnia 2014

Victimized - Złożeni w ofierze [demo 1993]



DEATH METAL

Materiał oraz poniższe wspominki z nim związane udostępnił Wened. Moja rola ograniczała się tylko do lekkiej rekonstrukcji cyfrowej. Wened - WIELKIE DZIĘKI!

"Pamiętam jak przez mgłę jakieś piątkowe popołudnie w 1993, siedzę w fotelu w pokoju u dziadków gdzie był telewizor (cz/b a jakże), czytam jakieś ziny a na słuchawkach z różowego walkmana Kajtka leci  "Dead Bodies Massacre"... Dziadek coś tam przełącza ,więc co jakiś czas zerkam w tv (w piątki rodzinnie oglądało się np. Twin Peaks) a tu bach - napierdalaja jacyś konkret kolesie, gdzieś na polu, noc, rozpalone ognicha, diabelska muza, jacyś fani miotają się przed nimi trzepiąc piórami (dziś trzepanie znaczy zupełnie 
coś innego...). Patrzę po centralach garowego a tam na jednej VICTIMIZED a na drugiej CASTOS... Niestety dobiła bodajże 18.00 i już się zaczynały jakieś wiadomości czy coś. Na szczęście w napisach do tego programu muzycznego (tak młodzi koledzy, takie były kiedyś programy w TVP) szybko mignął adres, który zdążyłem zapisać. Raz dwa naskrobałem list z zapytaniem o kapelę VICTIMIZED CASTOS.
Odpisał mi garowy VICTIMIZED - Maciej, przy okazji wyjaśniając, że CASTOS to była druga kapela, o której była mowa w tym programie. Najważniejsze, że dostałem wtedy demo VICTIMIZED (nie skojarzyłem wcześniej, że to nazwa zaczerpnięta z utworu DIAMENTOWEGO KRÓLA). Nigdy nie miałem video, więc kto tam wtedy myślał o zgrywaniu takich programów. Dziś próżno tego szukać, a może jednak ktoś to gdzieś ma, podobnie jak nagrania CASTOS? Tak mi utkwił w pamięci ten obraz grającego w plenerze VICTIMIZED, że do dziś wzbudza we mnie jakieś metafizyczne emocje...

Nagrany w rok później album z utworami z demo, ale już po angielsku i z jakąś taką kulawą produkcją to już nie było to samo, co rozpierdalające demo z intrem i outrem z jednego z kultowych horrorów (jakby ktoś nie wiedział z "Koszmaru z Ulicy Wiązów").
Zatem słuchajcie i składajcie się w ofierze dla starego Polskiego Metalu! 

Wened

P.S. Wkładki niestety od Macieja nie dostałem, ale nota bene to On zachęcił mnie do gry na perkusji... 20 lat minęło, a muza z tego demo nadal mnie rozwala."

P.S.II Tak się szczęśliwie składa, że fragmenty programu o którym pisze Wened znajdują się TUTAJ.

TRACKLIST:

1. Intro
2. Złożeni w ofierze
3. Legiony piekła
4. Władca Ciemności
5. Wieczne rządy
6. Martwy Jezus
7. Kościół szaleńców
8. In Nomine Satanas
9. Outro

QUALITY: mp3@320 CBR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych