poniedziałek, 21 lipca 2014

Neandertal - Full Test of Your Head [demo 1994]



THRASH METAL/CROSSOVER

Do opublikowania tego materiału zainspirował mnie Stopa przysyłając mi jakiś czas temu swoją kopię. Zgrałem, zarchiwizowałem i... zapomniałem o niej. Do dziś, gdy przepatrując dyski natknąłem się na tę zrzutkę. Zacząłem ją obrabiać, jednak jedne z ostatnich niewyżartych przez browar neuronów w moim mózgu zadziałały, podpowiadając mi: "ty tez powinieneś mieć gdzieś u siebie ten materiał i to w dużo lepszej jakości". Pogmerałem, poprzerzucałem różne rzeczy i znalazłem :). Nie pomnę już skąd to mam. W każdym bądź razie okazało się, że jakość mojej kopii jest znakomita. Wykorzystałem ją więc jako kolejny nośnik wspomnień magicznych lat 90-tych. Epoki, gdzie wszystko było inne, czytaj: lepsze. Na "Full Test of Your Head" Neandertal serwuje solidną dawkę wybuchowej mieszanki thrashu, crossoveru, konglomeratu Acid Drinkers i pochodnych, a cały ten tygiel wsparty jest naprawdę bardzo dobrą produkcją. Ten studyjny materiał (zapisany w Warrior Studio w Gdyni na początku listopada 1994 roku) dość mocno różni się od debiutu tej kapeli z Elbląga, który zresztą nie tak wcale dawno był tu prezentowany. Czy ta lekka zmiana stylistyki wyszła zespołowi na plus? Niech każdy odpowie sobie na to pytanie sam słuchając teraz już obu demosów.

TRACKLIST:

1. Free the Soul
2. Lonely
3. Stop!
4. Great Fable
5. Two Sides
6. Hit! Hate You!
7. Your Not Your Woman
8. The Globe
9.  (Swim Away)

QUALITY: mp3@256 ABR

DOWNLOAD: http://www76.zippyshare.com/v/2325709/file.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych