poniedziałek, 23 czerwca 2014

Gate - Uwolniony [demo 1992]


THRASH METAL/HEAVY ROCK

DZIĘKI STOPA ZA TAŚMĘ DO UCYFROWIENIA!

Pierwsze demo płockiego Gate. Muza tej kapeli opisywana jest zwykle jako thrash metal i momentami jest w tym coś z prawdy, natomiast tylko takie określenie bez wątpienia wprowadzi potencjalnego słuchacza w błąd. Ja dodałem na potrzeby tego posta kolejny rodzaj - heavy rock, bo nic lepszego nie przychodzi mi do głowy, a zresztą dziś jakoś wybitnie nie chce mi się dążyć w tej materii do absolutu. Pewną ciekawostką jest kobiecy wokal, tu nie najwyższych zresztą lotów, jak podobnie to całe demo zresztą. Warstwa tekstowa to grafomania level hard pro. Cóż - każdy kiedyś jakoś zaczynał. Na plus zasługuje brzmienie materiału, który został nagrany we własnym studio amatorskim zespołu. Summa summarum uważam, że mimo wszystko warto poznać tę pozycję z kilku powodów: 1. jest ciężko dostępna, 2. choćby z kronikarskiego obowiązku, 3. dopiero po zaznajomieniu się z prapoczątkami Gate będzie widać jak duży kapela ta poczyniła progres w swojej twórczości i warsztacie podczas swojej bytności na scenie do dziś zresztą. Rzecz tylko dla ludzi lubiących podobne granie, wszelkiej maści prawdziwki, zagorzali deathowcy i maniacy innej maści totalnego łojenia nie mają tu czego szukać. W paczce skany, materiał podciągnąłem ile się dało.

TRACKLIST:

1. Why  
2. Bez szansy  
3. Ironia  
4. Summerland  
5. Maska  
6. Abyss

QUALITY: mp3@256 ABR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych