sobota, 17 maja 2014

Morgoth - Wishful Thinking [demo 1990]


DEATH METAL

DZIĘKI IAN ZA UDOSTĘPNIENIE MATERIAŁU!

Długo przeze mnie poszukiwany drugi demos bydgoskiego Morgoth, który wpadł mi w ręce przy okazji pewnej bardzo ciekawej inicjatywy. Kilkanaście dni temu napisał do mnie Ian Giedrojć, autor świeżo powstałego filmu "Do ostatniej kropli krwi" opowiadającym o Radku 'Fredzie' Giżyńskim, filarze bydgoskich kapel takich jak Morgoth (a'ka Wyrok, Wy'rock), Indulgence czy Disorder. Dokument to tym bardziej cenny, gdyż przy okazji pokazuje spory wycinek polskiego metalowego podziemia lat 80/90. Film jeszcze nie miał oficjalnej premiery,  na tę chwilę ekipa celuje z nim w festiwale offowe. Póki co zaś można u nas obejrzeć sobie zwiastun filmu, i... czekać nań z niecierpliwością :). Na pewno poinformujemy o oficjalnej premierze. Ja osobiście po tym co ujrzałem w tym nieco ponad dwuminutowym urywku, bynajmniej nie mogę sie już doczekać na całość. Zresztą zobaczcie sami:

 "Do ostatniej kropli krwi" - TRAILER.


Więcej szczegółów o samym filmie znajdziecie TU.

A wracając do tematu juz samego demosa Morgoth. Prezentuję je dzięki uprzejmości Iana Giedrojcia właśnie, który przysłał mi swoje zgranie w wave. A to czego zaraz będziecie słuchać, to efekt mojej prawie dwudniowej dłubaniny przy tym materiale. A robić było co. Tyle udało się z tego wyciągnąć, w paczce skan okładki.

TRACKLIST:

1. Wishful Thinking
 
2. Jude Carrion
 
3. Abel's Revenge
 
4. Extreme
 
5. Gloria
 
6. Black Bitch
 
7. Wishful Thinking 2
 
8. Morgoth 2

QUALITY: mp3@256 ABR


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych