środa, 2 kwietnia 2014

The Thing - Demo 1992


GROOVE METAL

DZIĘKI VENOM ZA UDOSTĘPNIENIE MATERIAŁU!

Jako że w sieci nie ma praktycznie żadnych informacji na temat tego bandu, garść faktów jakie udało mi się do tej pory ustalić. Wszelkie info i uzupełnienia w temacie poszukiwane i mile widziane. 

The Thing był to side-project ludzi związanych z kutnowską sceną metalową. Z informacji do których udało mi się dotrzeć, zespół ten założony przez Mariusza Matuszewskiego tworzyli:
Mariusz "Maryś" Matuszewski (Alastor) - guitars
Cezary Walczak - ?
Zbigniew Piątek - ?
Arkadiusz "Fortec" Stelmasiak (Destiny, Battery) - vocal
Skuza (Nightmare) - samples, keybs
Paweł Stoliński (Destiny) - drums

Mimo ogromnego potencjału personalnego zespół pozostał praktycznie nieznany poza Kutnem. Studyjny materiał z którego prezentujemy tu 2 utwory został nagrany właściwie do szuflady i nigdy nie ukazał się oficjalnie. A szkoda, gdyż jest to konkretna dawka wysoce energetycznej muzy zagranej z głową i feelingiem. Posłuchajcie sami.

TRACKLIST:

1. Revolution
2. Without Aggression

QUALITY: mp3@128 CBR

DOWNLOAD: http://www33.zippyshare.com/v/78883053/file.html

2 komentarze:

noizzer pisze...

http://www.alastor.pl/phpBB/viewtopic.php?t=28&sid=b09d898b1ddda57f4256b9b53b4a30d5
Jak widać to nie jest tylko dwuutworowe wydawnictwo :-)
W dziale twórczość także Project Q i mój ulubiony RottWeiler ze Stonkiem :-)

zuchu666 pisze...

Dzięki Noizzer, poprawiłem. A tak swoja drogą powinienem chyba udać się do okulisty, bo grzebałem za info o The Thing min. na forum Alastora, ale jak to się stało że nie zauważyłem? :/ Ehh starzeje się człowiek :/

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych