niedziela, 2 marca 2014

Piekielne Wrota - Piekielne Wrota [demo 1986] (FULL VERSION)


THRASH/DEATH METAL

DZIĘKI STOPA ZA ORYGINAŁ DO UCYFROWIENIA!

Mission accomplished... Z dniem dzisiejszym znika kolejna biała plama w historii polskiego metalu. Oto przed wami pełne wreszcie demo Piekielnych Wrót z 1986 roku. Jest to wersja poddana przeze mnie totalnej ekshumacji, reanimacji, wykopana spod tony szumu, trzasków, pierdów, przydźwięków, buczenia i wszystkiego co najgorsze do usunięcia przy okazji zabawy w archeologię dźwięku. To jest max jaki umiałem wyciągnąć z tego, co prawdopodobnie kiedyś było kasetą i miało w środku sprawną, nieutleniającą się taśmę magnetyczną. Pierwotna kopia na pewno nie była najlepszej jakości, a ząb czasu tej jakości kompletnie ją pozbawił. Były momenty (szczególnie dotyczy to ósmego kawałka), gdzie tylko mogłem się domyślać, że coś tam jest nagrane, ale walka odbywała się z pełną determinacją. Pełnej kopii tego demosa szukałem od wielu lat... Nie chwaląc się, efekt końcowy zaskoczył mnie samego in plus. Spokojnie da się słuchać, ba, w nagraniach pojawia się nawet jakiś zalążek dynamiki. Dość zatem ględzenia, zapraszam na wycieczkę w epokę, w której zaczynała się pisać kronika polskiego ciężkiego grania. W paczce skan okładki.

TRACKLIST:

1. Mare Imbrium
2. Przeklęty Dziki Świat
3. Barbarzyńskie Pragnienie Niszczenia
4. By Stawić jej Czoła
5. Phantasmagoria
6. Przegrany Zwycięża
7. Batalion Śmierci
8. Opętany
9. Wyzwolenie

QUALITY: mp3@256 ABR

DOWNLOAD: 

Metal Archives:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych