środa, 1 stycznia 2014

Belfegor - When the Leaves Fall Off the Trees [demo 199x]


BLACK METAL

DZIĘKI STOPA ZA ORYGINAŁ DO UCYFROWIENIA!

Noworocznie, na okoliczność, na wytrzeźwienie po sylwestrze, RAR co się zowie. Szydłowiecki Belfegor. Kaseta demo o której istnieniu nawet sam zespół nigdy nie wspomniał w oficjalnych ogłoszeniach duszpasterskich... Twór jednak fizycznie istniejący, bo macie tu wymęczony przeze mnie rip z kasety, która zaczyna mówić "mam powoli dosyć" :) Udało mi się jednak podciągnąć to na tyle, że efekt jest wcale nie najgorszy. Natomiast w dalszym ciągu brak jest jakiegokolwiek info dotyczącego daty i okoliczności wydania tego materiału. Moje próby kontaktu z członkami zespołu spaliły na panewce, a rozpytywanie wszelkiej maści metalowych starców wiekiem mi podobnych i różnych innych zombie, jak twierdzi metryka jeszcze starszych (min. w grupie Metalowe Tortury), nie przyniosło żadnego rezultatu. Nikt kompletnie nic nie wie o tym materiale. Publikuję więc tenże fonograficzny zapis narodzin Belfegor z nadzieją, że gdy z krwioobiegów wyparuje już szampan i inne procenty, ktoś może sobie jednak coś przypomni na ten temat. W paczce full skany. Materiał zremasterowany na tyle na ile potrafiłem.

TRACKLIST:

1. Intro
2. Sorrow in the Dark
3. Lullaby of Death
4. Przebudzenie nocy
5. Night
6. When the Leaves Fall Off the Trees

QUALITY: mp3@256 CBR

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych