wtorek, 15 maja 2012

Apocalyptic - Nie oficjalna próba [demo 1992]


DOOM/DEATH METAL
DZIĘKI TOMEK ZA DOSTARCZENIE SUROWCA :))) !!!!
Pozycja to deko enigmatyczna. Rozkład jazdy nie do końca zgadza się z tym co na wkładce. Tracki przyporządkowałem do tekstów które udało mi się zrozumieć ze słuchu. Tych których nie zrozumiałem - nazwałem tak jak były oznaczone na okładce kasety. Efekt moich zmagań z tym materiałem zamieszczam, no chyba że jest jeszcze inaczej może więc Wojtek Lis (o ile tu czasem zagląda) wyprostuje temat. Anyway - mam to w takiej a nie innej wersji (była jakaś inna?), tyle wydedukowałem, tak więc w tej postaci publikuję. Tytuły tracków podaję więc wg. mojego widzimisię, nie sugerujcie się tym w 100%, bo może być jeszcze inaczej :)

TRACKLIST:
1. Jak długo?
2. Zagrożenie
3. Ból
4. Apokaliptyczni...
5. Jak długo? (remix)
QUALITY: mp3@256 ABR

DOWNLOAD:
https://mega.co.nz/#!uUAXmKjT!cq4hkn36nmNVaycAoS7Lz3Pa4lViO776eCoTdppINsE

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych