niedziela, 27 listopada 2011

Wintermoon - Deadtime (demo 1999)

Dziś tak krótko, bowiem o samym zespole wiem niewiele, a ostatnio przeszukując moje stosy płyt natknąłem się wśród nich na taką i oto. Wintermoon można określić jako pewnego rodzaju polską odpowiedź na Mercyful Fate, tylko taką bardziej blackową i undergroundową. W ich dorobku jest to drugie wydawnictwo, którego ja posiadam kopię z kserowaną okładką (dołączoną do plików z muzyką). Co do odpowiedzi na Mercyful Fate, to może zbyt górnolotnie powiedziane, jednakże nawet sam cover mówi za siebie. Wokaliście naturalnie daleko do mistrza Diamonda, ale też starania raczej nie w tamtą stronę idą, a jedynie są pewną manierą, która nawiązuje często do Kinga. Więcej mamy wokali bardziej black metalowych, a całość muzyki to jakby połączenie tego stylu starego metalu Mercyful Fate z nowszymi trendami melodyjnego ale ekstremalnego grania jak choćby w stylu Bewitched. Polecam więc te nagrania jako specyficzną ciekawostkę na naszej scenie. Zespół wtedy był młody, a ja nie zetknąłem się niestety z kolejnymi ich płytami, co chyba będę musiał nadrobić;) Zespół bowiem nawet w tym roku nagrał materiał EP "Face of War"!
Materiał został zgrany z CD-R, na jakim również rozpowszechniana była oryginalna płyta zespołu.

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany materiał audio - mp3 VBR 224 - 320 kbps.
Skan xero okładki.

TRACKLISTA:

DOWNLOAD:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych