niedziela, 16 października 2011

Tyberiada - Do gwiazd (demo 1996)



Dziś dzieląc się z Wami kasetą Leviathan "Memento Mori" przypomniałem sobie i Wam jednocześnie o Igorze Myszkiewiczu. Po naszym (Vedyminów) powrocie z zielonogórskich Bachanaliów Fantastycznych'97 udało mi się namówić Igora na to, aby podesłał mi kasetę projektu, w którym brał udział jako wokalista. Zespół nazywał się Tyberiada i na koncie mieli chyba tylko to jedno wydawnictwo: "Do Gwiazd". Kasetę otrzymałem więc jakiś czas później i najbardziej ubolewałem tylko nad jej tragiczną jakością... Nagrania się tam znajdujące to w większości utwory nagrane na próbach zespołu. W ten sposób powstało coś na kształt demo/reha.
Muzycznie Tyberiada to walcowaty najczęściej Doom Black Metal, taki surowy jak najwcześniejsze nagrania SAMAEL. Muzyka ponura przytłacza swoją atmosferą absolutnej dekadencji. Do tego jeszcze niesamowite teksty Igora, które czasami nawet da się zrozumieć, ale nie ukrywam, że najlepiej się w nie wczytywać, jeśli tylko ma się dostęp, a z tym wiem, że trudniej, ale zamieszczę jeszcze zbiór poezji tego autora w mojej Galerii.
Na samej okładce macie także próbkę upiornych możliwości graficznych Igora, który tworząc swoje obrazy, utrzymuje całość w pewnej niesamowitej, mrocznej stylistyce, nierzadko inspirowanej Zdzisławem Beksińskim.

ZAWARTOŚĆ:
Zgrany i lekko oczyszczony materiał audio mp3 vbr 224 - 320 kbps.
Skan okładki.

TRACKLISTA:
01. Ogród Kochanków I
02. Czego sobie życzysz, kochanie
03. Bycza Krew
04. Na wieki wieków
05. Przyjdź Królestwo
06. Kochanica
07. Ogród Kochanków II
08. Katedra
09. Deszcz Popiołów
10. Ryby Żałoby
11. Ja, Mesjasz
12. Requiem

DOWNLOAD:
http://www.4shared.com/rar/RUoPtgT1/Tyberiada_Pol__-_Do_Gwiazd__de.html
http://www8.zippyshare.com/v/21303732/file.html

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych