wtorek, 30 listopada 2010

VooDoo - Heavy Metal (album 1987)


VooDoo - Heavy Metal
Heavy Metal z Krakowa


Więcej informacji o albumie :
http://www.metal-archives.com/release.php?id=18045

Płyta jednak nie będzie tu udostępniona.
Zakaz jest...
Fragment maila :
Chciałem zapytać na jakiej prawnej podstawie została umieszczona tutaj płyta zespołu => właściwie link z materiałem audio do pobrania.
Nikt z Panów nie rozmawiał z zespołem VooDoo. Zespół planuje reedycje płyty z 1987.

Proszę sobie poczytać na naszej oficjalnej stronie www.voodoo.net.pl .

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

w internecie krąży wiele linków z tą płytą, czy ów jegomość zamierza walczyć również z nimi? odzew ukazał sie bardzo szybko znaczy się że ów pan kontroluje bloga ;-) a oto linki:
http://www.megaupload.com/?d=U7DZ9KPK [192 kbps]
http://rapidshare.com/#!download|498l36|154711916|voo_doo_-_1987_-_heavy_metal.rar|36057 [128 kbps]

VooDoo Heavy Metal Band Kraków Poland pisze...

Dzięki za szybkę reakcję. Przy okazji dziękujemy za kolejne linki.
Pozdrowienia od kapeli

".. ów jegomość.." czyli
Andrzej Knapp - VooDoo

Merlin pisze...

Trochę energii Pan Andrzej straci na szukanie linków i ich usuwanie. Jeden zniknie pojawią się dwa następne pewnie.
Moim zdaniem to też takie strzelanie sobie w stopę. Kto kupuje płyty w ciemno (ja wiem, że się tacy trafią ale to pewnie mniejszość...)? A ten co zna i będzie chciał kupić to kupi.

No nic. Ktoś sobie nie życzy jego nagrań tutaj to trzeba uszanować ;]

VooDoo Heavy Metal Band Kraków Poland pisze...

Myślę, że to walka z wiatrakami, chodzi o upload nagrań. Można było do nas napisać i.. zapytać o publikację linku uploadu. Na naszej stronie są wszelkie materiały audio, video, linki i można posłuchać. Zespól pewno zgodził by się na prezentację np.1 min. i w dobrej jakości zwłaszcza, że przygotowywana reedycja płyty z 1987r. (audio) jest gotowa po masteringu.
Cynk w sprawie linku dostałem od fanów. Chciałem też podziękować w imieniu zespołu za zmieszczenie nas na waszym blogu. Doceniamy to !!!
Pozdrawiam Serdecznie
AK-VD

Anonimowy pisze...

http://starczyuwiad.blogspot.com/search?q=Voo+Doo

Anonimowy pisze...

Najlepiej niech Voodoo idzie się promować w radio i TV :D Jak im darmowa reklama śmierdzi to niech znikają z podziemia raz na zawsze i nich ich promują oficjalne media,za odpowiednią cenę a wtedy ja "z pewnością"kupię ich płytę gdy plastikowa morda z reklamy w tv powie mi że to jest kult który muszę mieć.

Norbert pisze...

A reedycji jak nie było, tak nie ma. :D

Anonimowy pisze...

Tak jest, Panie Andrzeju - reedycji do dzisiaj nie widać i po co ta napinka? Mam kontakt z wieloma młodymi fanami oldschoolo'wego metalu, którzy zawzięcie słuchają m.in. Dragona, Hammera, Open Fire, Wilczego, Destroyers. A o Was jakoś nie wspominają.

Anonimowy pisze...

Będzie ta reedycja w końcu? Płytę mam co prawda na winylu ale chętnie bym obczaił jak to brzmi "po nowoczesnemu".

Merlin pisze...

Kto to wie...

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych