poniedziałek, 25 października 2010

Najświętszy Napletek Chrystusa #1 (1997)

Tytuł : Najświętszy Napletek Chrystusa
Numer : 1/1997
Language : Polish


Trochę nowy zin jak na ten blog ale klimat jak najbardziej odpowiada profilowi Dorosłych Dzieci.
Pozwoliłem sobie chamsko skopiować opis ze strony zina www.nnch.pl :

Jako smyk łaknąłem wszystkiego, co zostało napisane bądź wyartykułowane słownie na falach eteru przez Krzysztofa Brankowskiego, Jacka Demkiewicza, Marcina Wawrzyńczaka i Krzysztofa Wacławiaka. A także trzech inicjatorów Suck My Dick zine - podziemnego pisma, które ujrzałem po raz pierwszy na oczy w lecie 1989 roku. Bałwochwalczo i bezkrytycznie zapatrzony w całe to towarzystwo, wiele lat później stworzyłem numer 1 NNCh zine. 

29 stycznia 1997 roku w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Tarnobrzegu xerowałem pierwsze numery debiutanckiego NNCh zine. Ku zgorszeniu Pań obsługujących xero, z lubością odbijałem kolejne strony zina, manifestując stojącym w kolejce obok ludziom roznegliżowane damskie krocza, tudzież akty damsko męskie. 

Nr 1 to wywiady z muzykami zespołów takich, jak: SMIRNOFF (Krycha), VADER, RAXAS (Vika), EGZEKUTHOR (Thrashnalek), SEPARATOR (Runaway), EXORCIST (Skeleton), MORTUARY, ACID ROTTEN BUT O.K. (Ozzy), CURSE RITUAL (Lubas), THRASHER DEATH (Sin Mordel). Oprócz tego zamieściłem wywiady z szefami INFERNAL DEATH zine (Piastol) i FUCKIN BITCH zine (Szkieletor).


Teraz wiem, że pierwsze numery NNCH powstały w moje urodziny.
Same zwyrolstwa powstają 29 stycznia...

https://mega.co.nz/#!qcQWBKaa!CpV8GPCY0U--AEZ704aD5-8qMt0AJtlpd9EMg5Wvm3Y

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych