środa, 30 grudnia 2009

Betrayer - Forbidden Personality (demo 1990)


6 komentarze:

betrayer 1 pisze...

tu coś jest

betrayer 2 pisze...

cd.

Guma pisze...

kurde nie wiem czy dobrze to zamieściłem. trochę skomplikowane to jest :) - Guma

DorosłeDzieci pisze...

Nie widzę żadnych linków ale dzięki guma za skany na forum. Mi ten zin zawieruszył się na dysku a wiedziałem że czytałem gdzież obszerniejszy wywiad z Betrayer

Anonimowy pisze...

zastanawiajace wciaz jest i nie wyjasnione co chlopaki powiedzieli Mariusz "Moris" Zieliñski ze tak sie stalo iz sie powiesil , plotki chodzily ze od kogos sie dowiedzial ze wylecial i chlopak sie zalamal a ja chcialbym znac prawde moze Belial raczy odpisac . Bylem tez na pogrzebie Morisa w Slupsku , wiele razy widzialem Betrayer w akcji i dziekuje bardzo za te kawalki jakie sa na tej stronie . To byly czasy nie powrotne piwo na stadionie , Pyrkosz i jego ekipa , Slupsk i dojerzdzala duza ekipa z Ustki np:Chudy, Sivy ( Cyrkiel ) , Bolek ... ( tez sie powiesil ) . Total Pleasure to kill !!!

Merlin pisze...

Ktos odnowi link?

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych