środa, 30 grudnia 2009

Betrayer - Forbidden Personality (demo 1990)


01. Intro + Unknown
02. Unknown
03. Unknown
04. My Justice
05. Crowns oF Wermatch
06. Unknown
07. Unknown


Nagrania te umieścił na swym blogu raf666 a znalazł je na stronie http://www.sam.sok.slupsk.pl/.
Na leży zwrócić uwagę na to ze jest tu inny wokalista (prawdopodobnie Molly) , muzyka tez jest lżejsza od dwóch następnych wydawnictw (bardziej Thrashowa) a jaki mi wiadomo jedyny demem beż Beriala (którego dojście do kapeli miało tez wpłynąć na zaostrzenie sposobu grania zespołu) na wokalu jest właśnie Forbidden Personality. Jeśli posiadacie jakiekolwiek inne informacje na temat tego materiału proszę o udzielanie się w komentarzach.

DOWNLOAD:
http://www2.zippyshare.com/v/5564246/file.html

Taken from :
http://raf666underground.blogspot.com/2009/12/betrayerpol-session-for-supski-osrodek.html

6 komentarze:

betrayer 1 pisze...

tu coś jest

betrayer 2 pisze...

cd.

Marcin pisze...

kurde nie wiem czy dobrze to zamieściłem. trochę skomplikowane to jest :) - Guma

DorosłeDzieci pisze...

Nie widzę żadnych linków ale dzięki guma za skany na forum. Mi ten zin zawieruszył się na dysku a wiedziałem że czytałem gdzież obszerniejszy wywiad z Betrayer

Anonimowy pisze...

zastanawiajace wciaz jest i nie wyjasnione co chlopaki powiedzieli Mariusz "Moris" Zieliñski ze tak sie stalo iz sie powiesil , plotki chodzily ze od kogos sie dowiedzial ze wylecial i chlopak sie zalamal a ja chcialbym znac prawde moze Belial raczy odpisac . Bylem tez na pogrzebie Morisa w Slupsku , wiele razy widzialem Betrayer w akcji i dziekuje bardzo za te kawalki jakie sa na tej stronie . To byly czasy nie powrotne piwo na stadionie , Pyrkosz i jego ekipa , Slupsk i dojerzdzala duza ekipa z Ustki np:Chudy, Sivy ( Cyrkiel ) , Bolek ... ( tez sie powiesil ) . Total Pleasure to kill !!!

Merlin pisze...

Ktos odnowi link?

Prześlij komentarz

Must have:

Warto odwiedzić:

Spis polskich blogów muzycznych